Gorące tematy: Wolni i Solidarni Smoleńsk Zostań BLOGEREM! RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!
146 postów 178 komentarzy

Restytucja Monarchii w Polsce

Beata Andrejas Wrocław Clooney - Restytucja Monarchii Parlamentarnej (wiecowej) w Polsce XXI w. Polska Racja Stanu, Sejm Walny, Narodowa Polityka Państwa, Federacja Młodzieży Walczącej, Narodowe Siły Zbrojne Autor i producent KRÓLEWSKA TV,

Kto zlecił ZESTRZELENIE CASA i TU154, CHEMTRAIL NATO

ZACHOWAJ ARTYKUŁ POLEĆ ZNAJOMYM

19.7.2015 burza we Wrocławiu miała nienormalny charakter np. dziwne warstwy chmur zbierały się od kilku dni, podczas burzy błyski co kilka sekund, bez błyskawic i bez gromów, a potem ściana deszczu

 


Autor i producent  KRÓLEWSKA TV

Beata Andrejas

mgr prawa, mediator-legalista, kandydatka do Senatu 2015 z Ziemi Wrocławskiej, okręg nr 7 wg. żydowskich JOWów

 

KOMENTARZE

  • Niebo nad Rosją-полосы в небе chemtrails в России
    http://skroc.pl/b20d8
  • Smugi robi NATO
    skoro tak, to Putin ściśle współpracuje z Międzynarodowym Żydem.
    Skoro z tym Żydem, to i z CIA i MOSSADem.
  • Szanowna Pani.
    Podsumowując powyższe treści i usiłując do nich ustosunkować, można poczuć się nieco jak pilot - no, niech będzie skromniej - ustawiacz ładunku w luku transportowca, usiłujący wyjaśnić tubylcom na Pacyfiku, że samolot którym przyleciał, jest absolutnie dziełem ludzi, a nie bogów.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Kulty_cargo
    Od razu podkreślę votum separatum - nie komentuję sprawy ani Casy, ani Tu-154, nie czas ani miejsce.
    Chodzi o tzw. chemitrails.
    Choćby za sprawą obserwacji chmury pary, w jaką zamienia się pani oddech w zimie, zapewne pani wie, że para wodna wytrąca się z powietrza tym mocniej, im niższa jest temperatura,
    Spalanie paliwa lotniczego polega na zamianie węglowodorów płynnych w dwutlenek węgla i parę wodną właśnie - trochę tak, jakby parę tysięcy ludzi tam naraz oddychało.
    Ta para w temperaturze minus 60 stopni C zamienia się od razu w lód, którego drobne kryształki widzimy w postaci ciągnącej się za samolotem smugi kondensacyjnej.
    W paliwie lotniczym jest trochę chemii, na przykład przeciwutleniacze na bazie fenoli, trochę glikoli przeciw zamarzaniu i innych świństw, ale wszystko w śladowych ilościach, bowiem pociągnęłoby to za sobą spadek wartości opałowej paliwa. Czyli straty dla linii lotniczych.
    Proszę pani, współczesne samoloty pasażerskie mają wielkie silniki, przepuszczające przez siebie potężne dawki powietrza.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_turbowentylatorowy
    Więc pozostawiają po sobie solidną smugę kondensacyjną, która potrzebuje sporo czasu, aby się rozproszyć.
    Dawniejsze samoloty tego nie miały, dysponując albo niewielkimi silnikami tłokowymi, bądź turbowałowymi, ewentualnie turboodrzutowymi.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_turboodrzutowy
    Takie silniki miały wspólną cechę - przepuszczały przez siebie stosunkowo niewielką ilość powietrza.
    Więc ich smugi kondensacyjne były dość rachityczne.
    Kiedy nastąpiła zmiana? Pierwsze samoloty z silnikami turbowentylatorowymi wprowadzono na świecie w początkach lat '70 - DC-10, Boeing-767 Jumbo-jet, czy Lockheed Tristar.
    U nas pierwszym był Boeing-767, na pocz lat '90.
    Ruch na kierunku dalekowschodnim zaczął się nad nami na dobre pod koniec lat '90.
    Wszystko to jest więc u nas dość nowe, stąd różnica jest dość widoczna.
    Jeśli widzi pani coś nad swoją głową, proszę sprawdzić tu:
    http://www.flightradar24.com
    Za 10 minut nad Wrocławiem piękną "chemitrail"powinien zostawić liniowiec B-767 z Aten do Nowego Jorku.
    Prawdziwym draństwem diabelskiego paktu NATO nie są jakieś wydumane opryski, tylko odebranie nam suwerenności, poprzez przejęcie dowództwa nad naszą armią.
    Ostatnio nastąpiło przejęcie polskiej brygady pancernej pod niemieckie dowództwo. Czyli odebranie Polakom jakiejkolwiek siły uderzeniowej. Ubezwłasnowolnienie.
    http://www.defence24.pl/239019,polskie-leopardy-pod-niemieckim-dowodztwem
    O tym trzeba pisać, Szanowna Pani, a nie o - proszę wybaczyć kolokwializm - kocobołach.
    Pozdrawiam.
  • @alexsan
    Mysle ze jestes malo uwaznym obserwatorem jesli nawet przyznac ci racje ze jest to zmiana w rodzaju silnikow to dlaczego sa dni w tygodniu ze smug niema i niebo jest wrecz niebieskie samoloty sa widoczneale niema ich az tak wiele natomiast w w takie same dni w tygodniu nagle na niebie pojawia sie 7 samolotow widocznych z jednego miejsca na raz niebo staje sie szachownica potem smugi sie rosplywaja i dlugo utrzymuja w postaci mgielki przyslaniajac slonce. pewnego razu obserwowalem od piatej rana jak zaczeli latac do godz10 cale niebo bylo zaorane malo tego te smugi staly sie bardzo wyraznym osrodiem kodesacji pary wodnej ktore okolo pierwszej w poludnie wyraznie przybraly ksztalt walow[te chmury]i sie utrzymywaly poniewaz nie bylo wiatru..
  • @jan 23:21:19
    Odpowiedziałeś sobie sam w ostatnim zdaniu - sie utrzymywaly poniewaz nie bylo wiatru..
    Jeśli na wysokości 10 km wieją mocne wiatry, smugi nie utrzymują się długo. Jeśli ich nie ma, lekkie kryształki lodu utrzymują się godzinami.
  • @jan 23:21:19
    Odpowiedź jest banalna. Codziennie mamy różną temperaturę na 10 km i różną wilgotność. Podobnie jak na ziemi. Większa wilgotność na 10 km niż dnia poprzedniego i smuga kondensacyjna dłużej widoczna, a po rozproszeniu przez wiatr daje efekt mgiełki.
    To, że na ziemi nie ma wiatru nie oznacza, że na 10 km też go nie ma.
  • @nonparel 06:09:19
    Autorka sugeruje, że NATO prowadzi brudną grę, a nie Siły Powietrzne Federacji Rosyjskiej (ros. Военно-воздушные cилы России,

OSTATNIE POSTY

więcej

MOJE POSTY

więcej

ARCHIWUM POSTÓW

PnWtŚrCzPtSoNd
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

ULUBIENI AUTORZY

więcej